تزریق ژل یا فیلر و مراقبت های قبل از آن
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مقاله از وب سایت تخصصی دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی با ما همراه باشید تا با چگونگی تزریق ژل یا فیلر برای جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس، عوارض احتمال آن ها، جنس فیلرها و مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل آشنا شوید.

عوارض تزریق ژل یا فیلر

کبودی، قرمزی، درد و خارش در محل تزریق از عوارض شایع تزریق ژل بعد از جوانسازی صورت می باشد. عفونت، واکنش های آلرژیک یا ایجاد توده از عوارض کمتر شایع تزریق فیلر هستند که ممکن است برای اصلاح آن ها نیاز به تصحیح جراحی باشد و در نهایت باعث ایجاد اسکار یا رد زخم شوند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله تزریق فیلر، تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

از عوارض نادر آن نکروزپوستی است که به از بین رفتن پوست منجر می شود. آمبولی شریانی در نواحی اطراف چشم که حتی می تواند منجر به کوری شود از عوارض بسیار نادر تزریق فیلر یا تزریق بوتاکس است.

جنس فیلرهای تزریق شده

فیلرها به طور معمول از اسید هیالورونیک تهیه می شود و یا ممکن است به صورت تصنعی در آزمایشگاه ساخته شوند.

اولین ویزیت بعد از تزریق ژل یا فیلر

۱ یا دو هفته بعد از تزریق ژل برای جوانسازی پوست لازم است به متخصص زیبایی مربوطه مراجعه شود. در طی این ویزیت ممکن است نیاز به ماساژ یا تزریق مجدد برای روتوش باشد که توسط پزشک معالج و جراح زیبایی انجام خواهد شد.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله تزریق بوتاکس، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم می توانید به تیم مشاوره  ""دکتر مهدی جعفری"" بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی مراجعه کنید، شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر