تزریق چربی صورت و بررسی آن توسط بهترین جراح زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی همراه باشید تا با تزریق چربی صورت و تاثیر آن بر جوانسازی پوست و جوانسازی صورت آشنا شوید. 

چگونگی تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت از جمله عمل های زیبایی محسوب می شود که در آن فرد برای مدت طولانی زیبایی و جوانی را باز می یابد. در واقع این عمل زیبایی به همان اندازه ای که جراحی زیبایی بینی در چهره تاثیر گذار است، موثر واقع می شود و زیبایی فرد را بعد از عمل تضمین می کند. 
جهت مشاوره تخصصی درخصوص تزریق چربی صورت برای جوانسازی صورت و جوانسازی پوست و انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

جوانسازی صورت با تزریق چربی صورت

چربی تزریق شده در این روش از یک منبع مناسب از چربی برداشته می شود، چربی برداشته شده از قسمت های مختلف بدن خود فرد خواهد بود، شکم و پهلوها و  اندام ها ،محل های مناسبی برای برداشتن چربی محسوب می شوند. در این روش که در واقع نوعی پیوند چربی است، میزان مورد نیازی از سلول های چربی از اندام های مختلف به صورت منتقل می شوند.

نتایج جوانسازی پوست با تزریق چربی

نتیجه ی این جراحی زیبایی به صورت مشهودی قابل رویت خواهد بود، این روش از جوانسازی پوست باعث می شود تا حدودی پوست شل و افتاده ی صورت پر شود و چین و چروک های عمیق و سطحی به واسطه ی پرشدن لایه های زیر پوستی تقریبا از بین بروند. تزریق چربی بعنوان روشی مناسب و کارآمد برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند اسکارهای صورت، فرورفتگی و چین چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای تزریق چربی صورت

هدف اصلی در این روش اضافه کردن حجم صورت، لب ها، باسن و یا دست ها می باشد که باعث می شود نمای آن پرتر و جوانتر به نظر بیاید. تزریق چربی که انتقال چربی از شکم و پهلو و اندام ها به صورت است، باعث می شود تا به صورت قابل توجهی صورت فرد جوانسازی شود و بافت افتاده ی آن ترمیم گردد. امروزه لیفت کردن صورت همزمان با تزریق چربی توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

چه کسانی می توانند تزریق چربی انجام دهند؟

به طور کلی بهترین کاندیدها برای تزریق چربی عبارتند از:

  • فرد از نظر جسمانی سالم باشد
  • فردی که خواستار بهبودی ظاهری باشد
  • فردی که پیشانی وی دارای خطوط عمیق عمودی است
  • فرد از نظر روانی منطقی باشد و شخصیت وی دارای ثبات باشد
  • فردی که چین و چروک، افتادگی یا اسکار در ناحیه صورت دارد
  • فردی که جای جوش های عمیق دارد و صورت او دچار فرورفتگی شده است
  • فردی که دچار پیری پوست و افتادگی آن شده و صورت وی نیاز به جوانسازی پوست دارد

تزریق چربی برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی تزریق چربی در صورت برای شرایط زیر کاربرد دارد:

  • بهبود صدمات حاد و مزمن بافت نرم
  • از بین بردن تروماهای صورت و اندام ها
  • از بین بردن آتروفی چربی ناشی از افزایش سن
  • پرکردن بعضی از انواع اسکار و بهبودی ظاهر آنها
  • برجسته کردن اجزای صورت بویژه لب ها و گونه ها
  • از بین بردن خطوط خنده خط اخم، پلک و اطراف کاسه چشم
  • درمان نواقص مادرزادی نظیر آتروفی همی فاسیال (نیمه صورت)

مورد استفاده قرار می گیرد و میزان رضایتمندی بالایی از نتیجه ی عمل به بیماران ارائه خواهد داد.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص تزریق چربی صورت و انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را  از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر