تزریق چربی زیر چشم
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

یکی از روش های جوانسازی پوست و پر کردن صورت تزریق چربی زیر چشم است در این مطلب با بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری همراه باشید تا با این نوع جراحی پلاستیک آشنا شوید.

جراحی تزریق چربی زیر چشم از نظر بهترین متخصص زیبایی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری جراح زیبایی در تهران، تزریق چربی یکی از روش های پرکاربرد برای حجم دادن به نقاط مختلف بدن از جمله صورت، دست، سینه، باسن و غیره است. با افزایش سن و همچنین بر اثر مواردی از جمله کاهش وزن شدید ممکن است پوست صورت شل و آویزان شود. در چنین مواردی برای از بین بردن چروک ها و گودی های زیر چشم می توان از تزریق چربی استفاده کرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی درخصوص عمل بینی، پروتز سینه، لیپوماتیک و لیپوساکشن با بهترین متخصص زیبایی در تهران دکتر جعفری تماس بگیرید.

چگونگی انجام تزریق چربی زیر چشم

برای انجام این نوع روش جوانسازی صورت ، جراح زیبایی چربی ها را از سایر نقاط بدن بیمار با استفاده از دستگاه های مخصوصی خارج می کند و به محل مورد نظر تزریق می کند. در این روش چون چربی را از بدن خود فرد خارج می کنند بنابراین با بافت بدن فرد بیمار سازگار خواهد بود و به راحتی جذب می شود. 
روش تزریق چربی زیر چشم و یا تزریق چربی به صورت و دست و باسن و غیره باعث جوانسازی پوست فرد می شود و کلاژن سازی را فعال می کند و همان طور که گفته شد این نوع جراحی بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که سنشان بالا رفته و بر اثر پیری دچار چین و چروک شده اند.

مزایای این نوع روش جوانسازی صورت

  • آب رسانی زیر چشم
  • پر شدن و از بین رفتن گودی زیر چشم
  • جوانسازی پوست صورت و از بین رفتن سیاهی زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق چربی از نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، بعد از انجام جراحی تزریق چربی باید مراقبت های زیر را انجام داد:

  • محل تزریق شده را نباید ماساژ داد.
  • از ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • تا یک روز پس از تزریق بهتر است حمام نروید.
  • نباید کمپرس آب گرم در محل تزریق شده انجام داد.
  • نتیجه نهایی این جراحی زیبایی حدود یک ماه بعد نمایان خواهد شد.
  • تا یک روز بعد از جراحی، ناحیه ای از بدن که از آن چربی خارج شده است را نباید شست.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر مهدی جعفری جراح زیبایی در تهران، با سابقه ای طولانی در زمینه انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی به خصوص جراحی پروتز سینه و لیفت سینه بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین متخصص زیبایی هستند. جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط دکتر می توانید به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه کنید. 

 

 با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر