ترمیم جراحی زیبایی بینی

ترمیم جراحی زیبایی بینی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

در این مطلب با فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری همراه باشید تا با چگونگی ترمیم جراحی زیبایی بینی و عمل بینی یا رینوپلاستی آشنا شوید.  

انتخاب نادرست جراح زیبایی برای ترمیم جراحی زیبایی بینی

ترمیم جراحی زیبایی بینی در صورتی نیاز است که بیمار دچار مشکلات مشهود و نامشهود بعد از عمل بینی شود البته در بیشتر موارد عوارض به وجود آمده ناشی از انتخاب غلط جراح زیبایی است ، با عدم دقت کافی در انتخاب جراح زیبایی بعد از عمل ممکن است بینی شما با مشکلات زیر مواجه شود.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص ترمیم بینی، رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم  و سایر انواع جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

مشکلات احتمالی بعد از عمل بینی یا رینوپلاستی

  • کج شود
  • دچار انحراف شدید شود
  • تورم بینی شما بیشتر شود
  • بینی شما دچار افتادگی شود
  • سایز بینی بسیار کوچک شود
  • نوک بینی دچار افتادگی شود
  • سوراخ های بینی نا متقارن شوند
  • مشکلات تنفسی در فرد ایجاد شود
  • بینی با اعضای صورتتان هماهنگ نباشد
  • غضروف های شما به شدت ضعیف شوند
  • جای برش و بخیه ها روی بینی باقی بماند

البته ممکن است یک یا چند مورد از مشکلات نام برده را به همراه داشته باشد که در نهایت نیاز به ترمیم بینی دارد.

ترمیم جراحی زیبایی بینی

جراحی ترمیم بینی به اصلاح معایب به وجود آمده بعد از عمل بینی یا رینوپلاستی می پردازد، در بسیار از موارد قابل انجام است و نتیجه را بسیار مطلوب ارائه می نماید، اما در افرادی که پوست بینی آن ها دچار تخریب شدید شده است و یا اینکه غضروف های بینی دستخوش تغییرات غیر الزامی شده اند و در واقع بافت کلی بینی تخریب شده است عمل ترمیم بینی کمی دشوار بوده و در رابطه با نتیجه ی بعد از عمل هم نمی توان نظر قطعی داد.

تاثیر انتخاب جراح زیبایی در جراحی بینی

البته تبحر و تجربه ی جراح زیبایی و متخصص زیبایی در امر ترمیم بینی تاثیر گذار بوده و جراح نقش به سزایی در اصلاح مشکلات بینی شما دارد، یک جراح با تجربه برای ترمیم بینی ، موارد ویژه ای را برای اصلاح بافت و پوست بینی در نظر می گیرد و با تقویت اصولی غضروف ها باعث استحکام آن می شود تا بینی بعد از عمل دچار افتادگی نشود.  
به یاد داشته باشید که عمل ترمیم بینی نیاز به دقت و ظرافت و تغییرات لازم دارد و درست به اندازه ی عمل زیبایی اولیه نیازمند زمان و تکنیک های خاص جراحی می باشد.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید و یا با تعیین نوبت جهت مشاوره از طریق کانال تلگرام و آپارات دکتر جعفری اقدام نمایید.

  
با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر