ترمیم جای زخم یا ترمیم اسکار توسط بهترین متخصص زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران و شیراز ""دکتر مهدی جعفری"" با ما همراه باشید تا با چگونگی ترمیم جای زخم یا ترمیم اسکار بعد از انواع جراحی های زیبایی از جمله ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی و رینوپلاستی آشنا شوید.

ترمیم جای زخم یا ترمیم اسکار

جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی، خواه به منظور زیبائی یا با هدف بازسازی، نیازمند انتخاب های فراوانی است. نخستین و مهم ترین آن ها، انتخاب یک جراح زیبایی و متخصص زیبایی قابل اعتماد است. یکی از بهترین شاخص های آموزش یک پزشک و متخصص زیبایی، دارا بودن دانشنامه بورد است، چرا که این دانشنامه تنها مدرکی است که نمایانگر صلاحیت فرد برای انجام جراحی پلاستیک صورت و تمام نواحی دیگر بدنی است.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی پلاستیک از جمله جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

اسکارها علائم قابل مشاهده ای هستند که پس از التیام زخم بعد از ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی و رینوپلاستی باقی می مانند. آنها نتایج اجتناب ناپذیر صدمات و اعمال جراحی هستند و تشکیل آن ها قابل پیش بینی نیست. التیام زخم نامناسب ممکن است باعث اسکاری واضح، زشت و بدفرم شود. 

روش های ترمیم جای زخم

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی انتخاب های درمانی شما براساس نوع و درجه اسکار می تواند متفاوت باشد و شامل موارد زیر است:

  • درمان موضعی ساده
  • اعمال جراحی کوچک
  • اعمال جراحی بازسازی با تکنیک های پیشرفته جهت بستن زخم

چگونگی ترمیم جای زخم یا ترمیم اسکار

عمل ترمیم جای زخم و ترمیم اسکار به این معناست که اسکار را کوچک کنیم تا با بافت اطراف از لحاظ رنگ و ساختاری مشابهت داشته باشد.  اگر چه عمل ترمیم اسکار باعث یک نتیجه زیبایی لذت بخش و یا بهبود زخمی که التیام خوبی نداشته می شود، اسکار هیچگاه به طور کامل پاک نمی شود.

اگر که زخم التیام یابد باز می تواند باعث ایجاد اسکاری شود که در زیبایی بیمار تاثیرگذار باشد. اسکار ممکن است برجسته، فرورفته باشند و یا رنگ و ساختار آنها از بافت سالم اطراف آنها متفاوت باشد و یا به خاطر سایز، شکل و محل آنها قابل توجه باشند.

بهترین متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر