بیماری پوستی و تاثیر آن بر جراحی زیبایی بینی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در تهران و شیراز دکتر مهدی جعفری به بررسی این سوال پرداخته ایم که آیا بیماری پوستی همچون تبخال روی صورت بر جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی تاثیری دارند یا خیر، در ادامه با ما همراه باشید تا با این موضوع آشنا شوید.

تاثیر بیماری پوستی بر جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی

لازم به ذکر است که میزان و نوع بیماری نقش به سزایی در امکان یا عدم امکان جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی دارد. بنابراین باید قبل از انجام جراحی بینی مورد معاینه تخصصی جراح زیبایی بینی و متخصص زیبایی قرار بگیرید تا اقدامات لازم جهت رفع مشکلات پوستی انجام شود. در بیشتر موارد مشکلات پوستی ایجاد شده در فرد به زودی برطرف شده و بعد از درمان اقدامات لازم برای عمل بینی صورت می گیرد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی لیپوماتیک و سایر انواع جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

تاثیر تبخال بر جراحی بینی

یکی از بیماری هایی که افراد با آن مواجه هستند تبخال است، تبخال که تقریبا یک بیماری شایع است نواحی لب و اطراف بینی را در بر می گیرد. این بیماری در موارد خفیف مانعی برای جراحی بینی یا رینوپلاستی محسوب نمی شود اما در موارد حاد و پیشرفته می تواند یک عمل بازدارنده برای عمل بینی اطلاق شود.

درمان تبخال قبل از جراحی زیبایی بینی

در مواردی که بینی و اطراف آن دچار بیماری پوستی تبخال شود و پوست آن ملتهب و نازک باشد جراحی باعث شیوع و گسترش بیماری خواهد شد، همچنین برش در زخم های ایجاد شده بر روی بینی منجر به عفونت و یا آسیب های جدی تر پوست می شود. بنابراین در مواردی که پزشک و متخصص زیبایی تشخیص دهد بیماری های پوستی باعث بروز مشکل در روند این جراحی پلاستیک خواهد شد نیاز است تا پایان دوره درمان عمل بینی را به تعویق بیاندازید.

سایر بیماری پوستی موثر بر رینوپلاستی

همچنین سایر بیماری پوستی دیگر که باعث عفونت های پوستی و یا نازک شدن بیش از اندازه پوست می شوند نیاز به درمان قبل از عمل بینی یا رینوپلاستی دارند. 
از جمله این بیماری ها می توان از بیماری لوپوس پوستی و یا سایر بیماری های اتوایمیون پوست نام برد. در نظر داشته باشید که پیش از هر اقدامی قبل از جراحی زیبایی برای تشخیص و بررسی امکان عمل بینی نیاز به معاینه ای تخصصی دارید که این کار توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی قابل انجام خواهد بود.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

بعد از درمان بیماری پوستی جهت مشاوره درمورد انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی شکم می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید.  
شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری و همچنین تعیین نوبت برای مشاوره از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر