برجسته کردن لب توسط بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

 در این مطلب از وب سایت تخصصی بهترین متخصص زیبایی در تهران و بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری با ایشان همراه باشید تا با انواع روش های برجسته کردن لب ها از جمله تزریق ژل لب، پروتز لب و تزریق چربی لب آشنا شوید.  

برجسته کردن لب‌ها توسط بهترین متخصص زیبایی در تهران

برجسته کردن لب ها باعث افزایش زیبایی افراد خواهد شد و امروزه طرفداران زیادی به خصوص در بین بانوان پیدا کرده است. در ادامه دکتر مهدی جعفری در رابطه با روش های برجسته سازی لب توضیح داده اند که این روش ها می تواند توسط پزشک متخصص در کلینیک های زیبایی به راحتی انجام شود و نیازی به بستری شدن فرد مراجعه کننده نیز نخواهد داشت.  

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی، رینوپلاستی، تزریق چربی و تزریق ژل لب و تزریق بوتاکس با دکتر جعفری بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران تماس بگیرید.  

روش های برجسته سازی لب از نظر بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک

 طبق نظر دکتر مهدی جعفری روش های مختلفی برای برجسته سازی لب ها وجود دارد که در ادامه درخصوص آن ها توضیح داده اند:

تزریق چربی به لب ها

برای انجام این جراحی زیبایی، پزشک متخصص با استفاده از روش های لیپوماتیک یا لیپوساکشن چربی را از نقاط دیگر بدن افراد به خصوص ران ها و شکم خارج می کند و آن ها به لب ها تزریق می کند. از این چربی برای تزریق به گونه ها و سایر نقاط در جهت جوانسازی صورت و جوانسازی پوست نیز می توان استفاده کرد. لذا افرادی که می خواهند با استفاده از جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن به لاغری موضعی دست پیدا کنند از این روش نیز می توانند برای برجسته کردن لب ها و افزایش زیبایی خود استفاده کنند.  

تزریق ژل لب 

 تزریق ژل لب روشی رایج برای برجسته کردن آن ها است. این ژل های تزریقی از موادی شمال اسید هیالورونیک تشکیل شده اند که با بافت بدن انسان سازگاری دارد. لازم به ذکر است که تزریق ژل لب اثری کوتاه مدت تر دارد و به مدت شش تا نه ماه می تواند باقی بماند و سپس توسط بدن جذب می شود و نیاز به ترمیم خواهد داشت. 

تزریق پروتز لب

پروتز لب روشی دیگر برای برجسته کردن آن ها در جهت جوانسازی صورت است که می تواند در مطب پزشک متخصص و بدون نیاز بستری شدن نیز انجام شود و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت. لازم به ذکر است افرادی که باردار هستند و شیردهی انجام می دهند و یا افرادی که سابقه شوک آنافیلاکسی داشته اند و همچنین افرادی که در بدن خود دچار عفونت هستند نباید این تزریق ها را انجام دهند.  

چگونگی انجام تزریق ژل لب

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی برای انجام تزریق ژل لب در ابتدا نواحی اطراف لب و همچنین لب‌ها را به خوبی ضدعفونی می کنند و سپس با استفاده از بی‌حسی موضعی آن نواحی را بی‌حس می‌کنند. بعد از این مرحله برای وارد کردن اسید هیالورونیک از سوزن های نازکی استفاده می کنند و به لب تزریق می کنند. این عمل باعث حجیم شدن و زیباتر شدن لب‌ها خواهد شد.

چه کسانی نباید تزریق ژل انجام دهند؟

طبق نظر دکتر مهدی جعفری افرادی که دارای شرایط زیر هستند نباید این جراحی زیبایی را انجام دهند:

  • خانم هایی که شیردهی می کنند یا باردار هستند.
  • افرادی که آلرژی دارند و یا دچار آسم هستند.
  • افرادی که از انسولین استفاده می کنند.
  • افرادی که سابقه سکته مغزی داشته باشند.
  • افرادی که سابقه سکته قبلی داشته باشند و از آسپرین استفاده می کنند.
  • افرادی که دچار بیماری هایی همچون روماتیسم و سایر بیماری های خود ایمنی هستند. 

مراقبت های بعد از برجسته کردن لب از نظر دکتر جعفری

 طبق نظر دکتر مهدی جعفری، بعد از انجام برجسته سازی لب ها بهتر است افراد مراقبت های زیر را انجام دهند تا بتوانند بهترین نتیجه را از این جراحی زیبایی دریافت کنند :

  •  تا ۴۸ ساعت پس از انجام عمل از کمپرس یخ استفاده کنند تا از کبودی و ورم لب های جلوگیری شود.
  • در روز انجام جراحی از مواد آرایشی و همچنین از لنزهای تماسی استفاده نکنند.
  • تا چند هفته پی از جراحی نباید از داروهای ویتامینی و همچنین داروهای گیاهی استفاده کنند.
  • تا ۴۸ ساعت تا حد امکان از صحبت کردن و جویدن پرهیز کنند.
  • به مدت یک هفته بر روی شکم و صورت خود نخوابند و بهتر است به صورت نشسته بخوابند و همچنین تا یک هفته تا حد امکان از خندیدن پرهیز کنند.
  • سعی کنند به لب های خود فشاری وارد نکنند و حرکت های سنگین ورزشی انجام ندهند.
  • می توانند از آنتی بیوتیک های استفاده کنند و همچنین بهداشت را رعایت کنند تا لب ها دچار عفونت نشوند.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

 جهت مشاهده نمونه جراحی های پلاستیک انجام شده توسط دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران می توانید به صفحه کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید. همچنین می توانید از طریق شماره های موجود در بالای این صفحه با مشاوران دکتر تماس بگیرید و سؤال های خود را در زمینه انواع جراحی‌ها از جمله جراحی بینی و جراحی سینه و غیره بپرسید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر