انواع روش های جراحی زیبایی صورت و جوانسازی پوست
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

امروزه روش های مختلفی برای جراحی زیبایی صورت و جوانسازی پوست و لیفت صورت ارائه شده است که هرکدام از آن ها طرفداران زیادی را هم در بین آقایان و هم بین خانم ها کسب کرده اند در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با انواع روش های جراحی صورت از جمله تزریق ژل و تزریق بوتاکس آشنا شوید.

کدام روش جراحی زیبایی صورت بهتر است؟

طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی، انتخاب روش جراحی صورت به منظور جوانسازی پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از آن ها را در ادامه ذکر کرده اند:

  • بررسی تاثیرات ژنتیکی روی پوست صورت شما.
  • انتظار جوان شدن و سفت شدن پوست چه نواحی از صورت خود را دارید.
  • آیا قبلا سایر جراحی های زیبایی و روش های جوان سازی پوست داشته اید.
  • بررسی آناتومی صورت که شامل استخوان های صورت ، عضلات صورت و چربی های صورت می شود.
  • چه میزانی از عضلات صورت و استخوان های صورت شما در طول زمان دچار لاغری و یا چاقی شده است.

جراحی زیبایی لیفت صورت 

لیفت صورت یکی از انواع پر کاربرد جراحی زیبایی و جوانسازی پوست است. لیفت صورت روش موثری برای افزایش زیبایی صورت و جوانسازی پوست است که همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس افراد نیز خواهد شد. روش های مختلفی نیز برای لیفت صورت وجود دارد که انتخاب آن بر عهده جراح زیبایی و متخصص زیبایی خواهد بود. 
شما نباید از جراحی صورت و لیفت صورت انتظارات غیر واقعی داشته باشید، به عنوان مثال باید بپذیرید که روش های جوانسازی پوست شما را ۳۰ سال جوان تر نخواهد کرد، اما مسلما تاثیر خوبی در سفت شدن و صاف تر شدن پوست صورت شما خواهد داشت و تا مدت زمانی طولانی ظاهر شما را زیباتر نشان دهد.

چگونگی انجام جراحی صورت

به منظور انجام لیفت صورت در کلینیک تخصصی یا بیمارستان بستری شده و این جراحی زیبایی حدود سه ساعت ممکن است طول بکشد. انتخاب روش لیفت صورت هم با توجه به نوع صورت شما و ویژگی هایی که دارید به انتخاب جراح زیبایی متفاوت خواهد بود.

سایر روش های جوانسازی پوست

سایر روش های جوانسازی پوست از جمله تزریق بوتاکس و تزریق ژل یا فیلر نیز کمک بسیاری به زیباتر شدن شما خواهد کرد، این جراحی ها نیز توسط بهترین متخصص زیبایی باید انجام شود که نیاز به بستری نداشته و تزریق بوتاکس در مطب پزشک نیز می تواند انجام شود.

موارد قابل توجه قبل از لیفت صورت

قبل از اقدام به جراحی صورت و لیفت صورت به منظور جوانسازی پوست باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. از جمله اینکه حتما باید در انتخاب بهترین متخصص زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دقت کنید. 
همچنین توجه داشته باشید که نباید انتظارات غیر واقعی وعجیب از نتیجه این جراحی پلاستیک نداشته باشید.

دکتر جعفری بهترین متخصص زیبایی

دکتر مهدی جعفری یکی از جراحان زیبایی ایران است که مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی داشته و مطب ایشان در تهران، خیابان جردن قرار دارد. شما عزیزان به منظور دریافت بهترین خدمات در زمینه تزریق ژل یا فیلر و تزریق بوتاکس می توانید از طریق شماره های تماس در بالای صفحه در تماس باشید و همچنین جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط دکتر از طریق کانال تلگرام و آپارات اقدام نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر