انواع جراحی صورت و سر و گردن
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

 دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در این مطلب به توضیح انواع جراحی صورت و سر و گردن از جمله لیفت صورت، جراحی بینی و جراحی پلک پرداخته اند. 

انواع جراحی صورت و لیفت صورت

 در قسمت‌های مختلف صورت به روش‌های متنوعی عمل لیفتینگ و کشیدن پوست انجام می‌شود. در ناحیه پیشانی از روش‌های کلاسیک همچون برداشتن پوست اضافی و یا از روش‌های جدیدتر اندوسکوپیک استفاده می‌گردد. در هر دوی این روش‌ها پوست پیشانی به بالا کشیده می‌شود که علاوه بر بر طرف کردن چین و چروک باعث از بین رفتن خط اخم و  بالارفتن ابرو می‌شود. در قسمت های میانی صورت نیز می‌توان از روش اندوسکوپیک استفاده کرد ولی معمولا برای کشیدن پوست قسمت‌های پایین صورت و گردن از روش‌های کلاسیک یعنی دادن برش در اطراف گوش، آزادسازی پوست و برداشتن پوست‌های اضافی استفاده می‌شود. اثرات این جراحی‌ها می‌تواند برای سال‌های طولانی‌تری باقی بمانند (بیش از ۵ سال) 

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی 

از نقاط دیگری که با افزایش سن تغییر می‌کنند، پلک ها هستند. افزایش پوست و چربی و جا به‌ جایی چربی‌ها و پف آلود شدن پلک ها قیا‌فه‌ ای ناراحت عصبی و یا افسرده به فرد می‌دهد. با جراحی پلک می‌توان پوست‌ ها و چربی‌ های اضافه را برداشت و یا جابجا کرد و بدین‌ وسیله قیافه‌ ای شاداب‌ تر و جوان‌ تر به فرد بخشید. 

برای دریافت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی صورت مانند جراحی لیفت صورت، جراحی سینه یا ماموپلاستی، پروتز سینه، لیفت سینه، جراحی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و جراحی لیپوماتیک به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید. 

پروتزها و ایمپلنت ها 

 کم حجم شدن و تحلیل استخوان‌های صورت از دیگر عوارض و علایم پیری است که باعث گود رفتگی آن می‌شود. این حالت در نقاطی همچون گونه و فک پایین بارزتراست. پروتزها و ایمپلنت ها می‌توانند این گودرفتگی ها را پر کرده و به فرد قیافه‌ای جوان‌تر بدهند. 

جراحی بینی یا رینوپلاستی

بینی از نقاطی است که با افزایش سن دچار افتادگی به خصوص در ناحیه نوک می‌شود. این حالت علاوه بر بد شکل کردن بینی می‌تواند باعث سخت شدن تنفس گردد. با جراحی بینی این ایرادات قابل برطرف شدن است.

 باید به خاطر داشت که در بسیاری از موارد مجموعه‌ای از اقدامات فوق جهت جوان‌سازی پوست و صورت لازم است.

 

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر