جراحی لیپوماتیک پهلو توسط بهترین متخصص زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

دیگر نگران از بین بردن چربی های بدن خود نباشید، شما می توانید با استفاده از روش نوین لیپوماتیک و لیپوساکشن تحت نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری چربی های بدن خود را بدون هیچ گونه عوارض جدی و خطرناکی از بدنتان خارج کنید و به وزن ایده آل و اندامی مناسب دست یابید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع کاربردهای لیپوماتیک از جمله لیپوماتیک پهلو و لاغری موضعی آشنا شوید.

لیپوماتیک پهلو و روش آن

در روش لیپوماتیک چربی های اضافه بدن با استفاده از لوله ای از بدن خارج می شوند. در این روش خطر آمبولی بسیار کم خواهد بود. یکی از بخش های بدن که خیلی از افراد در آن قسمت احساس نارضایتی دارند ، پهلوها است، چاقی پهلوها باعث می شود که لباس ها در تن زیبا دیده نشوند و اندام انسان را زشت می نماید. اصولا در قسمت شکم و پهلو چربی ها به سختی آب می شوند. اما نگران نباشید به راحتی می توان با استفاده از روش لیپوماتیک پهلو چربی های پهلو را از بین برد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی شکم، جراحی لیپوماتیک و جراحی لیپوساکشن، جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی بینی به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

هزینه لیپوماتیک پهلو

هزینه لیپوماتیک پهلو بستگی به میزان چربی انباشته شده در پهلو دارد که حتما باید پزشک و متخصص زیبایی معاینه کند و سپس هزینه را اعلام نماید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حتما جراحی لیپوماتیک را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید تا عوارض جدی شما را تهدید نکنند.

نکات لازم قبل از عمل

۱- اجتناب از سیگار به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل.
۲- اجتناب از مصرف آسپیرین و داروهای مشابه مانند ایبوپروفن، دیکلوفناک، اندومتاسین و غیره به مدت حداقل ده روز قبل از عمل.
۳- مصرف هرگونه ویتامین را به پزشک اطلاع دهید.

کاندیدهای جراحی پهلوها

مناسب‌ ترین افراد برای انجام عمل لیپوماتیک افراد بالای ۱۸ سال اعم از زن و مردی هستند که چاق نبوده و فقط دارای کمی اضافه وزن و بافت چربی اضافی ناخواسته مقاوم در قسمت‌های مختلف بدن از جمله نواحی شکم و پهلو خود باشند.

بهتر است دارای وزن ثابت بوده و قصد کاهش یا افزایش وزن در آینده را نداشته باشند. پوست افراد باید دارای خاصیت ارتجاعی مطلوب باشد. بنابراین این روش براي افراد مسنی که خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده‌اند مناسب نخواهد بود. در صورت بارداری یا زایمان باید حداقل سه ماه از موعد زایمان فرد گذشته باشد.

نوع بیهوشی جراحی پهلوها

این عمل عمدتا با بیهوشی عمومی انجام می شود ولی در موارد خاص و بر اساس نظر جراح با بی حسی نخاعی ودارو های آرام بخش نیز قابلیت اجرا دارد.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک پهلو از نظر بهترین متخصص زیبایی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بعد از انجام جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن در جهت لاغری موضعی باید:

  • هر ۲ ساعت آب بنوشید.
  • بر روی صندلی ننشینید و سعی کنید دراز بکشید.
  • حتما از گن مخصوص لیپوماتیک با توجه به دستور پزشکتان استفاده نمایید.
  • هر سه ساعت یک بار محل برش های جراحی را ماساژ دهید تا داروی بی حسی خارج شود.
  • تا زمانی که منافذ جراحی باز هستند از رفتن به سونا و استخر و دریا و جاهایی که امکان آلودگی در آن وجود دارد خود داری نمایید.

مدت زمان استفاده دائم از گن لیپوماتیک پس از جراحی پهلوها:

برای موارد لاغری موضعی شکم و پهلو بهتر است به مدت دو ماه گن مخصوص لاغری را ببندد.

مزایای لیپوساکشن پهلو

طبق نظر بهترین متخصص زیبایی دکتر جعفری مزایای جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن عبارتند از:

  • درد کمتر
  • دوره نقاهت کمتر
  • ورم و کبودی کمتر
  • خاصیت لیفت دارد
  • خطر آمبولی بسیار پایین می باشد
  • می توان از چربی های استخراج شده در نواحی دیگر بدن استفاده نمود

بهترین متخصص زیبایی و جراح لیپوماتیک

 دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک همیشه سعی بر این دارد تا بهترین خدمات در زمینه جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی بینی را جهت جلب رضایت مشتریانش به عمل آورد. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط ایشان از طریق کانال تلگرام و آپارات و همچنین جهت تعیین نوبت از طریق شماره های درج شده در بالای صفحه اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر